Politica de retur
Clientul poate renunța la o comandă în condițiile stipulate mai jos, sau poate anula o comandă în termen de 2 ore de la plasarea acesteia.
Pentru retur este necesar să ne contactați la telefon sau WhatsApp la numărul 0726 569 787 sau prin e-mail la contact@shoptech.ro.
1. Dreptul de retur
Ai posibilitatea de retur în 14 zile de la primirea comenzii conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
2. Procedura de retur
- Intenția de retur trebuie notificată telefonic sau prin e-mail în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- În urma solicitării, curierul Sameday va ridica coletul de la adresa indicată de client.
- Produsele pot fi returnate prin expediere la adresa:
Shoptech Online SRL, Str. Preot Dimitrie Greceanu 24, Hărman, Brașov 507085
3. Rambursarea sumelor
Website-ul shoptech.ro va rambursa clientului orice sumă primită (mai puțin costul transportului achitat inițial) în cel mult 5 zile lucrătoare de la recepționarea coletului de retur. Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată folosită inițial, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.
4. Condiții pentru acceptarea returului
- Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise, în ambalajul original, cu etichetele intacte.
- Returul trebuie să includă toate documentele aferente (factură, certificat de garanție etc.).
- Produsele nu trebuie să prezinte defecte (cu excepția celor deja semnalate înainte de retur).
5. Situații speciale
- Dacă au fost livrate alte produse decât cele comandate sau produse neconforme, costul returului este suportat de shoptech.ro.
- În celelalte cazuri de retur, transportul este suportat de client.
6. Produse defecte sau reclamații
În cazul în care produsele prezintă defecte, Clientul se poate adresa prin e-mail la contact@shoptech.ro sau prin poștă, cu scrisoare recomandată. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 14 zile.
Dacă reclamația este întemeiată, produsele defecte vor fi înlocuite sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va restitui prețul și taxele de livrare în termen de 14 zile de la soluționarea reclamației.